Sivut

keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Höpöhöpö

Mun piti tänään valoisaan aikaan kuvailla ne muutamat hassut pikkuruiset vaatteet, mitä ollaan tulevalle vauvalle ostettu. Aamu lähti kuitenkin käyntiin vähän kurjissa tunnelmissa, nimittäin mulle iski migreeni. 
Otin äkkiä panadolia, vaikka tiesin ettei se auta. Miljalle ei keitettykkään aamupalaksi kaurapuuroa, koska mä en nähnyt riittävän hyvin, joten syötiin sitten jogurttia. Hyvin maistui! Milja leikki ja mä makoilin sohvalla peiton alla kylmissäni ja pikkuhiljaa näkökin palautui normaaliksi, jonka jälkeen pääkipu yltyi. Yritin pitää silmiä kiinni sen verran mitä uskalsin Miljan ollessa siinä vieressä. Lepääminen helpotti vähän ja myöhemmin kun Milja meni päiväunille, niin mä torkuin siinä vieressä melkein tunnin ajan. 

Loppupäivä menikin sitten oikein mukavasti. Mun sisko tuli kylään wienernougattien kanssa (mun lempikarkkeja!), höpistiin, juotiin teetä ja se leikki Miljan kanssa. Myöhemmin tehtiinkin ruoaksi pitsaa ja Milja lisäsi taikinaan jauhot. Se on niiiin reipas tyttö!

Onneksi oltiin eilen ulkona kahdesti, kun vielä oli lumi maassa. Meillä nimittäin alkoi sitten illalla sataa vettä. Mutta eiköhän se lumi sieltä vielä kuitenkin takaisin tule. 


Mä käyn nyt kaupasta hakemassa muutaman banaanin ja rahkan mun illan herkutteluhetkeen. Käydään saunassa koko perhe, jonka jälkeen istahdan sohvalle M:n kainaloon katsomaan Greyn anatomiaa! On ehkä paras sarja mitä tv:stä tällä hetkellä tulee, sen lisäksi katson vaan Salkkarit, nekin sen takia kun oon niihin tottunut. 

4 kommenttia:

  1. Mäkin luulin että meille sato pysyvä lumi, mut tänään on tullu vettä ja ulkona on tosi inhottava sää :/ ei paljoo tee mieli ulkoilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! mä kans luulin et toi lumi pysyis, mutta ei tietenkää. Koko piha taas ihan harmaa ja liukas. me ei kyllä oltu tänään ulkona ku ei tuolla paljo mitää viitti tehdä ja vaunuistaki on rengas tyhjänä :(

      Poista