Sivut

tiistai 26. marraskuuta 2013

Joulun tuntua

Mun oli tarkoitus odottaa joulukoristeluiden kanssa joulukuun puolelle, mutta oli pakko jo vähän aloittaa.. Keittiö kaipasi jotain uutta ja päätinkin vaihtaa jouluverhot. Siitä sitten seurasi valkoinen pöytäliina ja siitä taas valkoiset joulutähdet ikkunoihin. Hohhoijaa. Vielä pitäisi hankkia tähdet olohuoneen ikkuinoihin, verhoja en lähde vaihtamaan.

Mä oon ihan sataprosenttinen jouluihminen! Joulun odotus alkaa suurinpiirtein juhannuksen jälkeen ja sitten alan jo miettiä joulukoristeita ja -lahjoja. Aiemmin oon ostanut lahjoja jo hyvissä ajoin, mutta nyt ei oo kaapissa yhtä ainuttakaan lahjaa valmiina odottamassa. Oon kuitenkin jo suunnitellut mitä lahjoja kukakin tänävuonna saa.. Lapsille on niin helppo ostaa, mutta miehen lahja taas taitaa olla vaikein valinta.

Meillä oli aiemmin keittiössä verhokappa, kun ajattelin ettei tuohon sovi sivuverhot, tai oikein mikään muukaan. Mun mielestä noi passaakin tohon oikein hyvin! Onneksi lähdin koittamaan. Keskimmäinen kuva otettu eilen illalla hämärässä.





Nyt lähdetään Miljan kanssa ulos lumileikkeihin, vielä kun maa on valkoisena.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti