Sivut

sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Pelottava yöherätys

Vihdoin hiljaista. Herättiin aamulla seitsemän jälkeen ja Milja nukkui ainoastaan tunnin päiväunet ja meni yhdeksän aikana nukkumaan yöunia. Nyt makoilen yksin olohuoneessa sohvalla ja nautin hiljaisuudesta. Viimeyö oltiinkin Miljan kanssa kahdestaan kotona ja tyttö säikäytti mut aamuyöllä melkoisen pahasti. Milja on ruvennut hirveän innoissaan kyselemään ''kuka'', jos puhelin soi, tai oveen koputetaan. Aamuyöllä sitten heräsin, kun Milja oli noussut istumaan ja osoitti ovelle ja hoki ''kuka, kuka, kuka''. Ei ollut kiva herätys, ei. Onneksi ovella ei kuitenkaan ollut ketään.

Blogin puolella on ollut vähän hiljaisempaa, koska meille tuli näköjään inhottava syysflunssa, tietenkin heti, kun aloitettiin muskari! Tästä en oo kovinkaan mielissäni, koska mulla on ti-ke tärkeää menoa ja olenkin yhden yön poissa kotoa. Nyt täytyy koittaa popsia vitamiineja ja levätä. Pikaisia paranemisvinkkejä saa kertoa.

Hyvää yötä!

3 kommenttia:

  1. Mä olisin kiljunu pelosta! Apua
    Mitä teen jos mua pelottaa ku ei äitiä saisi pelottaa mikää!:D Kerran ystäväni luona hänen silloin 3v poikansa tuli yöllä makkariin jossa nukuttii ja mä heräsin siihe ku pieni ihminen avaa peessä oven. Mä hyppäsin ystäväni päälle ja huusin äitiäni!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei!!! :D no kyllä mua ainaki vähä pelotti, vaikka äiti oonki :D oon kyl ennen ollu sellanenki velliperse etten oo ikinä ollu yötä yksin kotona, mutta nyt oon kuitenki jo vähä keränny rohkeutta ;D

      Poista
    2. *pimeessä
      Pienet ihmiset pimeessä on pelottavia:D

      Poista